Keresés

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-6-ig ( összes: 1 oldal: 6 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: marketing
Rendezés:
Könyv
Raktári jelzet:
650 S 63
Cím:
Kezdj a miérttel! : Az inspiráló vezetés titka
Szerzők:
Simon Sinek
Kiadásjelzés:
Jav., átd. kiad.
Megjelenés:
Budapest : HVG Kv., 2019
Terjedelem:
279 p. ill. 22 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-304-787-3 kötött : 4200,- Ft
Nyelv:
magyar
ETO:
650,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
640 E 67
Cím:
Somlói galuskás gulyásleves : tanulságos történetek a turizmusmarketing világából
Szerzők:
Erdei János
Kiadásjelzés:
Bővített kiadás
Megjelenés:
Terjedelem:
203 p. 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978615011049 ISBN 762138
Nyelv:
magyar
ETO:
380.8(439), 796.5(439), 658.8,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
658 P 37
Cím:
Országmárkázás - Versenyképes identitás és imázs megteremtése
Szerzők:
Papp-Váry Árpád
Megjelenés:
Budapest : Akakdémia Kiadó, 2019
Terjedelem:
227 24
Terjesztés:
ISBN 978-963-454-345-9 ; fűzve
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
658 C 12
Cím:
Saját kezűleg: online marketing : [Facebook, Google Ads, Google Shopping, Youtube, Instagram] : DIY: online marketing
Szerzők:
[Lexie Carbone] ; [ford. Rhédey S. István]
Megjelenés:
[Budapest] : Quintx Magyarország Kft., [2019]
Terjedelem:
226, [2] p. ill. 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-615-00-5839-9 fűzött : 4990,- Ft
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
ETO:
658.8, 681.324Internet,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
659 S 21
Cím:
Reklám és pszichológia a webkorszakban : upgrade 4.0 : a kiegyezés kora
Szerzők:
Sas István ; [közread. a] Kommunikációs Akadémia
Megjelenés:
[Budapest] : Kommunikációs Akad., 2018
Terjedelem:
364, [3] p. ill. 24 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89054-3-7 (kötött)ISBN bibFSZ01736126
Megjegyzés:
Bibliogr.: p. [365-367]. és a lábjegyzetekben. — 1.. — Upgrade 4.0 alkalmazkodás a webkorszakhoz--. — 2.. — Pszichológia és reklám--. — 3.. — Hatásmechanizmusok--. — 4.. — A hatékonyság titkai--. — 5.. — A befogadási kapu--. — 6.. — A befogadást módosító hatások--. — 7.. — A figyelem természetrajza--. — 8.. — Az emlékezet erosítése--. — 9.. — Feldolgozás a kognitív szakasz--. — 10.. — Az image születése--. — 11.. — Az új motivációs tér--. — 12.. — Emotional branding : érzelmi márkaépítés--. — 13.. — Az attitudök világa--. — 14.. — Motiváció-, imázs- és attitudkutatás--. — 15.. — Reklám a fogyasztói hatalomátvétel idején--. — 16.. — Mit csinál a fogyasztó a reklámmal?--. — 17.. — Új: a kompenzációs marketing--. — 18.. — A kiegyezés kora?
Nyelv:
magyar
ETO:
659.1.013, 681.324Internet, 659.1:159.9, 658.8:316.77, 316.774:[659.1], 316.658, 659.1:681.324 Internet, 004.738.5, 159.9,
Példányok:
Könyv
Cím:
Hidegkonyhai szakácsművészet
Szerzők:
Tárgyik Sándor, Nagy László
Megjelenés:
Terjedelem:
551 p., [32] t.fol. ill., színes 25 cm
Terjesztés:
ISBN 963-221-271-1 kötött : 116,- Ft
Megjegyzés:
Példányszám: 92100
Nyelv:
magyar
ETO:
641.55(083.12), 641.024:658.8,
Példányok: