Keresés

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-1-ig ( összes: 1 oldal: 1 db )
Keresési feltétel: Szerző: Sas István
Rendezés:
Könyv
Raktári jelzet:
659 S 21
Cím:
Reklám és pszichológia a webkorszakban : upgrade 4.0 : a kiegyezés kora
Szerzők:
Sas István ; [közread. a] Kommunikációs Akadémia
Megjelenés:
[Budapest] : Kommunikációs Akad., 2018
Terjedelem:
364, [3] p. ill. 24 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89054-3-7 (kötött)ISBN bibFSZ01736126
Megjegyzés:
Bibliogr.: p. [365-367]. és a lábjegyzetekben. — 1.. — Upgrade 4.0 alkalmazkodás a webkorszakhoz--. — 2.. — Pszichológia és reklám--. — 3.. — Hatásmechanizmusok--. — 4.. — A hatékonyság titkai--. — 5.. — A befogadási kapu--. — 6.. — A befogadást módosító hatások--. — 7.. — A figyelem természetrajza--. — 8.. — Az emlékezet erosítése--. — 9.. — Feldolgozás a kognitív szakasz--. — 10.. — Az image születése--. — 11.. — Az új motivációs tér--. — 12.. — Emotional branding : érzelmi márkaépítés--. — 13.. — Az attitudök világa--. — 14.. — Motiváció-, imázs- és attitudkutatás--. — 15.. — Reklám a fogyasztói hatalomátvétel idején--. — 16.. — Mit csinál a fogyasztó a reklámmal?--. — 17.. — Új: a kompenzációs marketing--. — 18.. — A kiegyezés kora?
Nyelv:
magyar
ETO:
659.1.013, 681.324Internet, 659.1:159.9, 658.8:316.77, 316.774:[659.1], 316.658, 659.1:681.324 Internet, 004.738.5, 159.9,
Példányok: