Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
Hogyan kapcsolódnak a tanuláselméletek az értelmi fogyatékosság kérdéséhezRobinson, H. B.31-61. l.
Tanulás: verbális, perceptuális-motoros és klasszikus kondicionálásLipman, R. S.63-100. l.
A beszéd szerepe az időleges kapcsolatok képzésében és a viselkedés szabályozásában az oligofrén gyermekeknélLurija, A. R.101-113. l.
Az értelmi fogyatékosok emlékezetePinskij, B. I.115-144. l.
Iskolai készségekQuay, L. Ch145-175. l.
Tanulás és problémamegoldás súlyos értelmi fogyatékosoknálO'Connor, N.177-187. l.
Gondolkodás és nyelvO'Connor, N.189-199. l.
Keresztmodalitású kódolásO'Connor, N.201-206. l.
Felidézés és felismerésO'Connor, N.207-228. l.