Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
Hogyan kapcsolódnak a tanuláselméletek az értelmi fogyatékosság kérdéséhez | Robinson, H. B. | 31-61. l. | | | |
Tanulás: verbális, perceptuális-motoros és klasszikus kondicionálás | Lipman, R. S. | 63-100. l. | | | |
A beszéd szerepe az időleges kapcsolatok képzésében és a viselkedés szabályozásában az oligofrén gyermekeknél | Lurija, A. R. | 101-113. l. | | | |
Az értelmi fogyatékosok emlékezete | Pinskij, B. I. | 115-144. l. | | | |
Iskolai készségek | Quay, L. Ch | 145-175. l. | | | |
Tanulás és problémamegoldás súlyos értelmi fogyatékosoknál | O'Connor, N. | 177-187. l. | | | |
Gondolkodás és nyelv | O'Connor, N. | 189-199. l. | | | |
Keresztmodalitású kódolás | O'Connor, N. | 201-206. l. | | | |
Felidézés és felismerés | O'Connor, N. | 207-228. l. | | | |